In momentul in care detii un brand cu vizibilitate la scara larga, cresc riscurile aparitie unor situatii neprevazute care, gestionate necorespunzator, pot duce la degradarea accelerata a imaginii. Pentru a evita acest lucru, este important sa colaborezi cu o echipa specializata care sa stie cum sa preintampine, abordeze si rezolve orice provocare de acest gen. Tudor Communication, in calitate de agentie de PR cu vasta experienta, iti propune servicii specializate de comunicare de criza care sa ajute afacerea ta sa depaseasca fiecare obstacol si sa valorifice potentialul din fiecare eveniment, fie el pozitiv sau nu.
De ce este importanta o strategie de comunicare?
O echipa de PR bine pregatita va creiona din timp o strategie de actiune care sa preintampine anumite situatii nedorite. Chiar daca la orizont nu se zareste nicio amenintare, este recomandat ca aceasta sa nu te poata lua prin surprindere. Tocmai de aceea colaborarea cu Tudor Communication este cea mai buna alegere pe care o poti face pentru afacerea ta. Specialistii nostri detin experienta necesara pentru a putea lansa previziuni referitoare la eventuale viitoare evenimente si astfel sa poata consolida un plan de comunicare eficient pe care sa il puna imediat in practica la momentul oportun.
Actiune sau pasivitate, cum abordezi o situatie de criza?
Un brand care se respecta pe el si publicul caruia i se adreseaza nu va ignora probleme evidente care ar putea afecta integritatea si gradul de incredere pe care l-a castigat in timp. Este important ca atunci cand te confrunti o situatie critica sa ai deja un plan general pregatit pe care sa il poti pune in aplicare. Oamenii vor aprecia asumarea si curajul de a recunoaste problema si a cauta metode de remediere, in detrimentul ignorarii si dezinteresului. Aceasta ar putea fi o abordare eficienta, insa detaliile se stabilesc in functie de natura crizei declansate. Oricum, strategia tacerii rareori a dat roade, efectele fiind contrar celor dorite. Uitarea se instaleaza mult mai greu decat iertarea, de aceea trebuie efectuate eforturi in vederea realizarii celei din urma si sa nu lasi totul in mana trecerii timpului.
Situatiile de criza pot fi un lucru bun?
Desi sunt chestiuni de evitat, o criza instalata poate fi transformata intr-o posibilitate viabila de dezvoltare. In fata unor evenimente neplacute, un brand poate arata clar ce valori detine si cum le poate folosi pentru a restabili echilibrul in raport cu imaginea interna sau externa care poate fi afectata. Indiferent de natura problemei care se instaleaza, abordarea unei atitudini spre rezolvare si nu spre negare poate consolida increderea stakeholderilor vizati direct de aceasta criza. Deci, cu o gestionare corecta, chiar si din cel mai negru scenariu poate rezulta cel putin un aspect pozitiv.