Cand detii propria ta afacere online, trebuie sa te gandesti mereu la strategii care sa atraga mai multi vizitatori/clienti, dar care sa te plaseze si intr-o pozitie favorabila in cautarile Google!
O campanie de optimizare SEO este investitia care lasa intotdeuana rezultate favorabile si sunt imediat simtite odata ce sunt implementate! SEO este arta de a convinge motoarele de cautare sa recomande continutul vostru utilizatorilor lor ca fiind cea mai buna solutie la problema lor.
Pentru a colecta informatii pe paginile web, robotii motoarelor de cautare „acceseaza” site-urile pentru a crea un index. Va puteti gandi la Worldwide Web un pic ca o panza de paianjen – robotii calatoresc de la o pagina la alta prin link-uri.
Odata ce botii obtin aceste informatii, este creat un index. Algoritmii motoarelor de cautare revizuiesc apoi indexul pe baza a sute de factori de clasare pentru a determina ce pagini ar trebui sa apara in paginile cu rezultate ale motorului de cautare (SERP) atunci cand utilizatorii introduc o anumita interogare.
Retineti ca acesta nu este un tip de proces „seteaza-l si uita-l” – optimizarea motoarelor de cautare, la urma urmei, se concentreaza in mare masura pe optimizarea paginilor. Aceasta inseamna sa va mentineti continutul la zi, sa adaugati informatii pentru a viza cuvinte cheie relevante, sa obtineti backlinkuri relevante catre site-ul personal si multe altele.
Optimizarea pentru motoarele de cautare aduce trafic „gratuit” pe site-ul vostru adica paginile de inalta calitate care raspund la interogarea unui utilizator vor aparea in partea de sus a SERP si nu va trebui sa platiti pentru clicuri.
Pe acelasi SERP, exista de obicei si rezultate platite; acestea sunt identificabile prin pictograma „Anunt” din stanga. Cand un utilizator face clic pe un rezultat platit si viziteaza site-ul, agentul de publicitate plateste motorul de cautare pentru acea vizita. O agentie SEO profesionala va fi intotdeauna capabila sa personalizeze campania astfel incat sa aduca cele mai bune rezultate!
Desi multi SEO sunt specializati in domenii specifice, este crucial sa adoptati o abordare holistica a strategiei si sa va acoperiti toate bazele:
SEO tehnic: include indexarea, accesarea cu crawlere, viteza site-ului, arhitectura site-ului, marcajul structurat si multe altele pentru a va asigura ca site-ul vostru este configurat intr-un mod care este accesibil motoarele de cautare.
SEO local: include mentinerea profilului vostru, gestionarea recenziilor, optimizarea pentru cautarea vocala etc. pentru a castiga o prezenta locala pentru afacerea voastra.
SEO pe pagina: include continut, imagini, etichete de titlu, link-uri interne si, in esenta, orice pe pagina web reala (dupa cum probabil ati ghicit!).
SEO off-Page: include actiuni intreprinse in afara propriului site web pentru a influenta clasamentele, inclusiv crearea de backlink-uri, implementarea unei strategii de social media, implicarea in marketing de influenta si multe altele.
Scopul fundamental al motoarelor de cautare este de a-si satisface utilizatorii. Ei doresc sa ofere cele mai bune rezultate atunci cand un utilizator cauta ceva. Cand cineva foloseste un motor de cautare, cum ar fi Google, Bing sau Yahoo, cauta solutia la o problema sau raspunsul la o intrebare. Aceste motoare doresc sa ofere cel mai util, relevant si credibil raspuns sau solutie. PSK aduce solutii reale pentru orice fel de situatie!