Posted on: 29 aprilie 2023 Posted by: sz Laszlo Comments: 0
ce inseamna amg

AMG este unul dintre cele mai renumite branduri de masini sport de lux din lume. Fondata in 1967 in Affalterbach, Germania, AMG a devenit o marca recunoscuta pentru performantele si calitatea produselor sale. Numele „AMG” este un acronim pentru numele fondatorilor companiei, Hans Werner Aufrecht si Erhard Melcher, impreuna cu orasul natal al lui Aufrecht, Großaspach.

Initial, AMG era o companie independenta care se concentra pe performanta si tuning-ul motoarelor Mercedes-Benz, imbunatatind performanta masinilor existente. In 1990, AMG a semnat un acord de colaborare cu Mercedes-Benz, ceea ce a dus la achizitionarea sa completa de catre compania mama in 2005.

De-a lungul anilor, AMG a dezvoltat o gama larga de masini de lux si performanta, de la coupe-uri si cabriolet-uri pana la SUV-uri si masini de curse. In plus, AMG produce motoare si componente pentru alte modele Mercedes-Benz, inclusiv cele din gama  Mercedes AMG.

AMG a devenit sinonim cu performanta si luxul, fiind unul dintre cele mai respectate branduri din industria auto. In timp ce initial compania se concentra pe imbunatatirea performantei motoarelor Mercedes-Benz, astazi AMG produce masini si componente care sunt deseori considerate cele mai bune din lume.

AMG provine de la numele fondatorilor sai, Hans Werner Aufrecht si Erhard Melcher, impreuna cu orasul natal al lui Aufrecht, Großaspach. Aceasta companie germana a devenit una dintre cele mai renumite si respectate branduri din industria auto, cu o gama larga de masini de lux si performanta, precum si componente de inalta calitate pentru alte modele Mercedes-Benz.

 

Cum este folosit AMG pe Mercedes?

AMG este o divizie de performanta a Mercedes-Benz, care se concentreaza pe imbunatatirea performantei si a designului masinilor Mercedes. Divizia a fost fondata in 1967 de catre Hans Werner Aufrecht si Erhard Melcher, iar numele AMG provine din primele litere ale numelor lor de familie. In 1999, AMG a fost achizitionata de catre Mercedes-Benz si a devenit o divizie oficiala a companiei.

Unul dintre principalele motive pentru care Mercedes-Benz foloseste AMG este de a oferi o gama de masini de performanta si de lux care sa satisfaca nevoile unor clienti exigenti. AMG imbunatateste performanta si designul masinilor Mercedes, oferind modele care se disting prin puterea motorului, manevrabilitatea si confortul de conducere. Aceste modele pot fi personalizate in functie de preferintele clientilor, astfel incat sa se potriveasca perfect cu nevoile si dorintele acestora.

In plus, AMG reprezinta o sursa importanta de venit pentru Mercedes-Benz. Masinile AMG sunt unele dintre cele mai scumpe si mai exclusiviste modele ale marcii, cu preturi care pot depasi cu mult preturile modelelor de baza. In acest fel, AMG ajuta la consolidarea imaginii de marca a Mercedes-Benz, oferind o gama de modele de lux care sa atraga atentia clientilor cu venituri ridicate.

De asemenea, AMG este important pentru Mercedes-Benz din punct de vedere al marketingului si al experientei de conducere. Divizia ofera o serie de evenimente si activitati pentru clienti, cum ar fi zilele de testare si cursurile de conducere, care permit posesorilor de masini AMG sa experimenteze performanta si manevrabilitatea masinilor lor pe o pista de curse. Aceste activitati ofera clientilor o experienta unica si memorabila, care poate consolida loialitatea acestora fata de marca Mercedes-Benz si fata de divizia AMG.

AMG este important pentru Mercedes-Benz din mai multe motive, cum ar fi imbunatatirea performantei si designului masinilor, generarea de venituri ridicate, consolidarea imaginii de marca si oferirea de experiente de conducere unice pentru clienti. Divizia AMG a devenit unul dintre cele mai importante branduri de performanta si de lux din lume, atragand atentia si loialitatea unui numar mare de clienti exigenti si pasionati de automobile.