In ultimii ani, marketingul de continut sau marketingul prin continut au devenit din ce in ce mai populare. Utilizate anterior in principal de companiile mari, este acum la indemana companiilor de toate dimensiunile si din toate industriile. Astazi, mii de articole de continu sunt publicate in fiecare secunda pe Internet. Deci, pentru ca IMM-ul sau orice alt tip de companie sa ramana in cursa pentru a fi in top, trebuie sa va asigurati de faptul ca publicul-tinta primeste adesea noutati despre activitatea companiei prinpublicarea periodica a continutului specific. Ei bine, toate aceste secrete se pot invata prin intermediul unui curs cu strategii de marketing, pe care il puteti urma impreuna cu specialistii de la Brightway®.
Pentru a fi bine clasat in paginile motoarelor de cautare precum Google, trebuie sa publicati periodic continut relevant pe site-ul web. Aceasta se numeste referinta naturala sau SEO (Search Engine Optimization). Astfel, prin crearea unui blog si prin oferirea frecventa de articole interesante si de calitate care raspund problemelor cu care se confrunta clientii sau potentialii clienti, va imbunatatiti pozitia in rezultatele motoarelor de cautare, avand posibilitatea de a fi in topul rezultatelor de cautare. Astfel, cu acest curs cu strategii de marketing, puteti invata rapid si usor cum sa va clasati cat mai sus. Totusi, trebuie sa aveti grija, continutul nu trebuie doar sa fie comercial si sa va promoveze marca, produsele sau serviciile, ci trebuie sa ofere cititorilor informatii utile, sa ofere o solutie la o anumita problema sau sa ii distreze. Dar, mai presus de toate, acestea ar trebui sa contina cuvinte cheie specifice industriei si afacerii pe care o administrate. Acesta este secretul ce va va ajuta sa va imbunatatiti SEO-ul in permanenta.
Mai mult decat atat, datorita bugetului limitat pe care il cere, IMM-urile si intreprinderile foarte mici rareori ofera campanii de publicitate e-mail sau campanii de publicitate online ori de televiziune. In plus, confruntate cu puterea internetului si a retelelor sociale, aceste mijloace mass-media si-au pierdut eficacitatea si nu sunt neaparat cel mai bun mod de a ajunge la publicul tau tinta.
Crearea de continut de marketing are un cost redus in comparatie cu o campanie SEO platita, mai ales daca articolele. sunt scrise de cineva din interiorul companiei, care cunoastre indeaproape activitate acesteia si ii poate informa cat mai bine pe clienti. Astfel, prin acest curs cu strategii de marketing, va puteti adresa rapid si eficient unui anumit numar de persoane, fara a mai da un pumn de bani catre mass-media. In plus, puteti miza pe faptul ca tot mai multi oameni aleg sa petreaca timp in mediul online.
In cele din urma, spre deosebire de o campanie publicitara ale carei efecte se opresc imediat ce incetezi sa platesti, articolele pe care le publici pe blogul tau continua sa fie vizibile si sa atraga clienti potentiali, cu conditia de a le actualiza in mod regulat.