Fie ca va aflati la prima campanie SEO, fie ca o realizati de mult timp, trebuie sa va amintiti intotdeauna ca este o strategie de achizitie pe termen lung, dar si un proces de imbunatatire continua a prezentei online. Concentrati-va mai degraba pe aspectele calitative decat pe cele cantitative. Intotdeauna acordati prioritate actiunilor care sunt susceptibile de a da rezultate maxime pentru campanii. Consultantii nostri va pot asista si pot realiza mai intai un audit SEO al strategiei de constientizare a brandului vostru in functie de obiectivele voastre.
ESTE O OPORTUNITATE BUNA DE RELATII PUBLICE
SEO si strategia de marketing de continut care o insoteste pot lua forma unei campanii de PR de succes, diferita de PR-ul traditional.
Important este sa lucrati cu o agentie optimizare SEO.
Nu subestimati impactul extrem de pozitiv pe care o strategie executata inteligent il poate avea ca rezultat, mult dincolo de vanzarile directe, mai usor de masurat.
- Creati continut cu scriitori web de calitate si pozitionati-l in topul Google.
- Sa ai un continut care este comentat si impartasit de cititori pe retelele sociale.
- Articolele care sunt preluate si citate pe alte site-uri (netlinking si linkaiting).
- Link-uri catre compania voastra de pe platforme media cu trafic ridicat.
CAND SI CUM SA COMBINAM RELATIILE PUBLICE SI SEO?
Dupa cum am vazut mai sus, fiecare companie foloseste PR-ul in avantajul sau. Cu toate acestea, avand in vedere impactul pe care SEO si PR il au atunci cand sunt folosite impreuna, este foarte interesant sa identificam domeniile in care acestea se pot combina si pot obtine beneficii maxime. Iata cateva exemple de cazuri in care combinatia lor este cea mai buna pentru strategia unei companii.
RP SI SEO AU NEVOIE DE INFLUENCERI
Conectarea cu influenceri poate fi foarte utila atat pentru SEO, cat si pentru PR. Semnalele sociale sunt foarte importante pentru SEO, iar folosirea influencerilor pentru a impartasi continut este o strategie infailibila pentru a va promova afacerea si pentru a va creste autoritatea domeniului, adica pentru a creste ponderea site-ului dvs. in motoarele de cautare. Un influencer poate avea un impact asupra unui numar mare de persoane si are puterea de a convinge si de a convinge. Rezultatul va fi pozitiv atat pentru SEO, cat si pentru PR: construind o relatie cu un influencer, veti obtine nu numai link-uri de calitate din continutul sau, ci si viitoare contacte pe diverse retele sociale.
UN INFLUENCER CA PARTE A STRATEGIEI DE MARKETING
Ca si influencer, publicarea de invitati face parte atat din SEO, cat si din PR. Implica publicarea unui articol in calitate de autor invitat pe un blog sau pe un site web. Pentru PR, este o modalitate de a pune in valoare expertiza in serviciul unei companii. Atunci cand folositi un articol de invitat pentru strategia dvs. de marketing, trebuie sa luati in considerare diferite aspecte ale SEO, cum ar fi achizitia de link-uri, utilizarea cuvintelor cheie si optimizarea continutului pentru a asigura eficienta acestuia. In plus, expertii SEO au nevoie de tehnicile editoriale si de comunicare folosite in relatiile publice pentru a produce continut de impact care sa atraga publicul pe site-ul in cauza.